Tuesday 12 July 2011

KlasiQue

Tukang jahit sudah enggan terima tempahan. Sedangkan anak bulan Ramadhan pun belum lagi menunjukkan kelibat. Alternatif lain, mungkin terpaksa membeli baju raya yang sudah siap. Apa nak dirisaukan, terlalu banyak pilihan di pasaran sekarang. Baik rekaan pereka-pereka terkemuka, sehinggalah jualan longgok di Jalan Tunku Abdul Rahman. Oh, teringat akan sebuah kedai di celah-celah Masjid India yang menjual tudung ekspress dengan harga serendah RM2.50!!

Antara koleksi raya yang boleh dijadikan pilihan adalah rangkaian baju kurung dan kaftan eksklusif KlasiQue by MY COUTURE.

Diterajui oleh anak-anak muda tempatan, KlasiQue menjanjikan pilihan yang eksklusif dan berkualiti. Antara rangkaian produk ialah songket, busana lelaki & wanita serta aksesori. Sekiranya kalian berada di Terengganu hujung minggu ini, bolehlah mendapatkan Koleksi Raya secara terus pada tarikh tersebut.

Untuk maklumat lanjut, bolehlah "LIKE" Klasique di Facebook. Sebarang pertanyaan lanjut berkenaan produk KlasiQue juga boleh dititipkan di page berkenaan.

Persiapan raya pun persiapan juga. Apa yang penting, sudahkah kalian habis mengganti puasa? Berilah aku kekuatan & hidayah agar segera menggantikan puasa yang tinggal 4 hari cuma!!!

No comments:

Post a Comment